четвъртък, 8 март 2012 г.

Свободата придоби форма на Фарадеев кафез

Интернет еба майката на човечеството. Днес, докато пусках рандъм сърч в Гуугъл ми излезе съобщение, че е засечена ненормална активност от мойто АйПи и трябва да докажа, че съм човек, като вкарам един от ония криви кодове, дето ги улучваш от 5-ия път. Целият ми живот се притежава от корпорации като Гуугъл и Фейсбук. Те решават дали съм човек или не. Разпознават лицето ми, като сканират снимки. Знаят къде съм бил, кво съм ял, как съм стигнал до там. Ако имах смартфон щяха да знаят къде съм във всеки един момент. По принцип, не се смятам за параноик, но фактът, че всички намират тва за нормално ме натъжава. Натъжава ме това, че понеже вчера, примерно, съм направил Гуугъл сърч за тва колко му е голям на Мандинго, днеска във Фейсбук ми се появяват реклами за хапчета за уголемяване на пениса. Не виждате ли, че това е ужасно? Не искам Фейсбук да ме свързва с Пешо, дето не сме си говорили от 3-и клас. Аз ше го направя сам, ако е необходимо. Всички на Земята са се побъркали. Тва не е комуникация, тва е извращение. Единствените печеливши са мазни чичковци, които разпродават лична информация на други мазни чичковци. Човек не може да поддържа контакт със всеки рандъм пич, с който е прекарал 2-3 месеца от живота си. Къде са истински важните хора тогава? Всеки ден честитиш рождения ден на някой, с който едва ли ще се срещнеш пак в обозримото бъдеще... после забравяш рождения ден на майка си, щото тя няма фб. И мутацията на човешките взаимоотношения е само върха на айсберга. Единственият начин човек да се чувства свободен е да се завре във Фарадеев кафез. Каква ирония.

1 коментар:

  1. Коментарът ми ще е цитат от една моя стара публикация:

    Помията, която се излива върху главата ти, е глобална. Тя е ефект на пеперудата. Тя влиза в живота ти тогава, когато някъде в Япония излиза нов модел мобилно устройство. Папата си прави фейсбук и отнема девствеността на мечтите ти. Тогава пожелаваш ти да отнемеш девствеността на някогo, да го снимаш гол, да си пунсеш Дони и да им...just wait for it...ебеш майката....

    ОтговорИзтриване