понеделник, 9 юли 2012 г.

нема заглавие

Живееш или оцеляваш?

Къде е разликата?

Животът е оцеляване.

Оцеляването е живот.

Искам да спя. Всичко да е сън.

Не, буден съм.

Гледат ме. Преценяват ме.

Как изглеждам. Как говоря.

Материал. 人材. Кога?

Кога станах това? Или още не съм.

Наивникът в мен още се бори. Още ви ненавижда.

Нищожества.

Без идеали. Без истински мечти.

Роби на вещи. Роби на капитал.

Родени роби. Никой от вас не е свободен.

Свободата е от другата страна.

Свободата е пияна.

Свободата не признава авторитети зад бюра и в костюми.

Свободата е суров талант.

Некултивиран във вашите университети.

Неопетнен от вашите модели на потребление.

Неизложен за продан.

Вашето време също ще свърши.

Вашите празнословия са мимолетни.

Вашето съществувание - незначително.

Епоха на амнезията.

Цяло поколение, което не поглежда назад.

Аз съм тук и сега.

Аз мога!

АЗ искам!

АЗ!

АЗ!

АЗ!

Всичко е загубено.

Салам или свобода, да му еба майката?

1 коментар:

  1. хубаво е човек да пише, защото после може да си го чете. не съм пияна.

    ОтговорИзтриване