петък, 5 февруари 2010 г.

I'm putting an english title cause it makes me cooler and possibly enlarges my penis

Току-що открих, че имам сериозен пропуск в БЛОГА си. Блога ми, как съм могъл да го допусна?! Да имаш блог и да нямаш публикация, озаглавена на бгенглиш е като да имаш фейсбук и да си нямаш добитък в петсъсайъти (простете просташките ми транскрипции, проява на безвкусица и неуважение към римското писмо). Затова с този пост искам опрощение от блогърската общност. Тържествено обещавам, че оттук нататък една на всеки пет публикации ще има заглавие на английски, японски, немски или суахили (ако гуугъл е благосклонен).
Освен това ще слагам цитати от песни, които не съм много сигурен че разбирам, но пък ми звучат яко или в най-лошия случай - от книгите на Тери Пратчет, да се свети името му.

1 коментар:

  1. Честито ! Поздравления за първата крачка - ето, че никога не е късно :)!! :)

    ОтговорИзтриване